Politica de returnare - WatchShop

POLITICA DE RETURNARE

Ne dorim sa oferim clientilor nostri siguranta ca pot cumpara fara griji din magazinul nostru. Produsele noastre se pot comanda si proba in liniste, iar in cazul in care produsul nu vi se potriveste, ni se poate returna gratuit. De asemenea, de la noi puteti cumpara fara griji un cadou. In cazul in care persoana respectiva doreste altceva in schimb, este foarte simplu sa ne dea produsul retur sau se poate orienta catre altceva.

Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014.

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie purtate.

 

Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 365 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).

ATENTIE! Pentru promotiile in cadrul carora se ofera produse gratuite, returul se accepta:

  1. In conditiile in care se returneaza si cadoul primit. 
  2. In conditiile in care din valoarea comenzii se va scadea valoarea cadoului primit (daca acel cadou nu poate fi returnat de catre client din diverse motive). 

 

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs sau predare personala la sediul WatchShop.

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Cargus:

1. Trebuie sa sunati la curier Cargus (0219330 – Bucuresti sau 0219282 – tara), sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet cu plata transportului pe contractul HCV International.

2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare si asigurati-l astfel incat sa fie livrat in conditii optime.

3. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:

-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: retur@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si plata a fost numerar, iar dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, atunci puteti sa primiti banii pe loc, numerar.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat numerar, dar ati solicitat retur prin curier, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: retur@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu cardul bancar sau card bancar in rate, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: retur@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

4. Date returnare:

 

Trebuie mentionat ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere care poate varia in functie de banca (48-72 de ore).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

 

SC HCV International S.R.L isi rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii Bunului.

 

Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HCV International S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea Bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform conditiilor aratate mai sus.

 

 

Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie!

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 07.06.2017