Daca ati avut dificultati in relatia cu WatchShop va rugam sa ne transmiteti feedback-ul dvs.
Orice conflict aparut intre client si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila. Daca problema dvs. nu poate fi rezolvata cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti scrie pentru o conciliere interna gratuita la email reclamatii@watchshop.ro, persoana de contact: Corina Enache. Veti primi raspuns in 1-2 zile lucratoare.
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:
Articole recomandate pe blog
WatchShop utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului WatchShop si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, WatchShop ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.