FAQ - WatchShop

 Va invitam sa vizitati sectiunea noastra de intrebari frecvente. Aceasta sectiune va fi in permanenta actualizata in functie de intrebarile clientilor. Daca aveti intrebari care nu se regasesc in acest document va rugam sa ni le adresati pe clienti@watchshop.ro 

Intrebari frecvente: 

  1. Vindeti doar ceasuri noi? Da, toate ceasurile comercializate pe site-ul nostru sunt noi si vin insotite de cutia originala, certificat de garantie si manual de utilizare.
  2. Oferiti garantie pentru ceasurile cumparate de pe site-ul dumneavoastra? Da, toate ceasurile beneficiaza de garantie de 2 ani de zile din momentul achizitionarii.
  3. Sunt ceasuri originale? Da, absolut toate ceasurile comercializate de WatchShop.ro sunt 100% originale.
  4. Aveti toate ceasurile in stoc? Parte din ceasurile de pe site se afla in stocul showroom-ului nostru, restul fiind in stocul furnizorilor. In cazul ceasurilor care se afla in stocul furnizorilor nostri puteti vedea timpul estimat de livrare sub pret (in pagina de prezentare a mai multor ceasuri) sau in dreapta pretului (in pagina de prezentare a produsului).
  5. Unde pot vedea ceasurile aflate in stoc? Momenta, ceasurile pot fi vazute doar online.
  6. Ce modalitati de plata acceptati? Pentru ceasurile livrate prin curier puteti plati online cu card bancar (integral sau in rate) sau ramburs. Pentru mai multe detalii referitoare la numarul de rate si cardurile acceptate va rugam sa vizitati sectiunea PLATA a site-ului nostru.
  7. Cat costa livrarea prin curier? Pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 lei (TVA inclus) livrarea este gratuita oriunde in Romania. Pentru comenzile de pana in 250 lei (TVA inclus) se percepe o taxa de transport de 15 lei.
  8. Puteti livra catre orice adresa din Romania? Da, putem livra catre orice adresa din Romania, indiferent ca este vorba despre adresa de la biroul dumneavoastra, de acasa, etc.
  9. Pot avea incredere ca primesc ceasul in stare buna prin curier? Toate ceasurile trimise de noi sunt impachetate in cutii de carton sigilate care contin in interior niste perne speciale din nailon care tin cutia ceasului fixa in interiorul coletului. De asemenea, toate coletele trimise de catre noi sunt tratate ca fragile de catre firmele de curierat cu care colaboram.
  10. Livrati si in week-end? La cerere, putem livra ceasuri doar in zilele de sambata si doar in Bucuresti si resedintele de judet. In celelalte localitati livrarea se face de luni pana vineri.
  11. Ce se intampla daca primesc ceasul comandat dar nu imi place? Aveti la dispozitie 14 zile pentru a returna ceasul comandat, in cazul in care acesta nu va place. Puteti apoi sa comandati alt ceas sau va putem returna banii. Mai multe informatii despre politica de retur puteti gasi in sectiunea RETURNARE PRODUS a site-ului nostru.
  12. As vrea sa fac cadou ceasul comandat. Mi-l puteti ambala? Da, putem ambala pentru cadou orice ceas comandat de pe site-ul nostru. Pretul acestui serviciu este de 15 lei.
  13. Ce inseamna "Ceasuri pereche"? Ceasurile care sunt semnalizate “Ceas cu pereche” se regasesc in oferta diferentiate dupa tipul modelului: tip – dama , respectiv tip – barbatesc. Pretul afisat pentru modelul de dama poate sa difere de pretul modelului barbatesc. Asadar pretul afisat este pentru o singura bucata si anume pentru ceasul pe care il vizualizati in momentul respectiv ( tip dama/ tip barbatesc). Pentru a nu face confuzie intre cele doua tipuri de ceas (dama/barbatesc) , va rugam vizualizati caracteristicile ceasului.

  14. In cat timp se consuma bateria ceasului?  Un ceas pleaca din fabrica cu o baterie montata . Sunt foarte putini producatori care pun un opritor la coronita pentru a nu se consuma bateria. Timpul care s-a scurs de cand a plecat ceasul din fabrica pana ajunge la consumatorul final nu poate fi cunoscut cu exactitate. Astfel in functie de acest timp scurs, mai poate fi functioanala bateria intre cateva zile si aproximativ un an (poate tine si mai mult). Daca detineti un ceas dintre urmatoarele branduri: Tissot, Swatch, Hugo Boss, Calvin Klein, Grovana se pierde garantia daca schimbati bateria in alta parte decat la service-ul autorizat.  Astfel, chiar daca sunteti din provincie trebuie sa trimiteti ceasul la sediul nostru pentru a-l trimite la service-ul autorizat. Expedierea ceasului se face prin intermediul curierului Urgent Cargus (tel 021.9282) specificand acestuia ca plata transportului se face la destinatar, pe contractul Start It Soft.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 23.05.2024

Sus