FAQ - WatchShop

 Va invitam sa vizitati sectiunea noastra de intrebari frecvente. Aceasta sectiune va fi in permanenta actualizata in functie de intrebarile clientilor. Daca aveti intrebari care nu se regasesc in acest document va rugam sa ni le adresati pe clienti@watchshop.ro 

Intrebari frecvente: 

  1. Vindeti doar ceasuri noi? Da, toate ceasurile comercializate pe site-ul nostru sunt noi si vin insotite de cutia originala, certificat de garantie si manual de utilizare.
  2. Oferiti garantie pentru ceasurile cumparate de pe site-ul dumneavoastra? Da, toate ceasurile beneficiaza de garantie de 2 ani de zile din momentul achizitionarii.
  3. Sunt ceasuri originale? Da, absolut toate ceasurile comercializate de WatchShop.ro sunt 100% originale.
  4. Aveti toate ceasurile in stoc? Parte din ceasurile de pe site se afla in stocul showroom-ului nostru, restul fiind in stocul furnizorilor. Toate ceasurile care sunt in stoc sunt marcate pe site cu o bulina rosie in partea stanga sus a pozei de prezentare (pe care este scris textul „il poti proba in showroom”). In cazul ceasurilor care se afla in stocul furnizorilor nostri puteti vedea timpul estimat de livrare sub pret (in pagina de prezentare a mai multor ceasuri) sau in dreapta pretului (in pagina de prezentare a produsului).
  5. Unde pot vedea ceasurile aflate in stoc? In showroom-ul nostru situat langa Piata Muncii, mai exact pe B-dul Banu Manta Nr 60, Sector 1, Bucuresti. Puteti gasi o harta detaliata in sectiunea CONTACT a site-ului nostru.
  6. Ce modalitati de plata acceptati? In showroom acceptam plata cash, plata cu card de debit sau plata cu card de credit, in rate. Pentru ceasurile livrate prin curier puteti plati online cu card bancar (integral sau in rate) sau ramburs. Pentru mai multe detalii referitoare la numarul de rate si cardurile acceptate va rugam sa vizitati sectiunea PLATA a site-ului nostru.
  7. Cat costa livrarea prin curier? Pentru comenzile cu valoare mai mare de 150 lei (TVA inclus) livrarea este gratuita oriunde in Romania. Pentru comenzile de pana in150 lei (TVA inclus) se percepe o taxa de transport de 10 lei.
  8. Puteti livra catre orice adresa din Romania? Da, putem livra catre orice adresa din Romania, indiferent ca este vorba despre adresa de la biroul dumneavoastra, de acasa, etc.
  9. Pot avea incredere ca primesc ceasul in stare buna prin curier? Toate ceasurile trimise de noi sunt impachetate in cutii de carton sigilate care contin in interior niste perne speciale din nailon care tin cutia ceasului fixa in interiorul coletului. De asemenea, toate coletele trimise de catre noi sunt tratate ca fragile de catre firmele de curierat cu care colaboram.
  10. Livrati si in week-end? La cerere, putem livra ceasuri doar in zilele de sambata si doar in Bucuresti si resedintele de judet. In celelalte localitati livrarea se face de luni pana vineri.
  11. Ce se intampla daca primesc ceasul comandat dar nu imi place? Aveti la dispozitie 365 de zile pentru a returna ceasul comandat, in cazul in care acesta nu va place. Puteti apoi sa comandati alt ceas sau va putem returna banii. Mai multe informatii despre politica de retur puteti gasi in sectiunea RETURNARE PRODUS a site-ului nostru.
  12. As vrea sa fac cadou ceasul comandat. Mi-l puteti ambala? Da, putem ambala pentru cadou orice ceas comandat de pe site-ul nostru. Pretul acestui serviciu este de 10 lei.
  13. Ce inseamna "Ceasuri pereche"? Ceasurile care sunt semnalizate “Ceas cu pereche” se regasesc in oferta diferentiate dupa tipul modelului: tip – dama , respectiv tip – barbatesc. Pretul afisat pentru modelul de dama poate sa difere de pretul modelului barbatesc. Asadar pretul afisat este pentru o singura bucata si anume pentru ceasul pe care il vizualizati in momentul respectiv ( tip dama/ tip barbatesc). Pentru a nu face confuzie intre cele doua tipuri de ceas (dama/barbatesc) , va rugam vizualizati caracteristicile ceasului.

  14. In cat timp se consuma bateria ceasului?  Un ceas pleaca din fabrica cu o baterie montata . Sunt foarte putini producatori care pun un opritor la coronita pentru a nu se consuma bateria. Timpul care s-a scurs de cand a plecat ceasul din fabrica pana ajunge la consumatorul final nu poate fi cunoscut cu exactitate. Astfel in functie de acest timp scurs, mai poate fi functioanala bateria intre cateva zile si aproximativ un an (poate tine si mai mult).  WatchShop doreste sa vina in intampinarea clientului si daca se consuma bateria in prima luna de la achizitionare, puteti veni la ceasornicaria noastra din B-dul Banu Manta Nr 60, Sector 1, Bucuresti, pentru a o schimba gratuit. Daca nu sunteti din Bucuresti puteti merge la un service pentru a o schimba, iar noi va vom oferi un voucher in valoare de 20 de lei pe care il puteti folosi ca reducere la o viitoare comanda. Daca detineti un ceas dintre urmatoarele branduri: Tissot, Swatch, Hugo Boss, Flick Flack, Daniel Wellington, Calvin Klein, Grovana, Mondaine, Raymond Weil se pierde garantia daca schimbati bateria in alta parte decat la service-ul autorizat.  Astfel, chiar daca sunteti din provincie trebuie sa trimiteti ceasul la sediul nostru pentru a-l trimite la service-ul autorizat. Expedierea ceasului se face prin intermediul curierului Cargus (tel 021.9282) specificand acestuia ca plata transportului se face la destinatar, pe contractul HCV International.
  15. Cat timp dureaza gravarea unui ceas? Pentru inceput este important de observat disponibilitatea ceasului, si anume: -  daca ceasul este in stoc showroom, gravarea dureaza aproximativ 48 de ore; De cand se intoarce de la gravat si pana ajunge la Dvs. mai dureaza intre 24 - 48 de ore lucratoare in functie de localitatea in care va aflati (pentru resedinte de judet 24 h, pentru orase mici, comune si sate - 48 h)
    - daca ceasul se afla in stoc furnizor si se livreaza in mod normal in 48 h, atunci la acest termen se adauga cele inca 48 de ore cat dureaza gravura;
    - daca ceasul nu se afla in stocul nostru sau al furnizorului ci se aduce la comanda in 6, 8, sau 18 zile lucratoare -  la acest termen se adauga cele 48 de ore pt gravura si astfel ceasul ajunge la Dvs. in 8, 10 sau 20 de zile lucratoare.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 05.09.2016