Pasii de urmat pentru trimiterea unui produs în service:
1. Vă rugăm să luați legătura cu echipa Watchshop.ro prin email la adresa retur@watchshop.ro. Noi ne vom ocupa de solicitarea de ridicare a produsului de la adresa pe care ați furnizat-o.
2. Ambalati produsul in cutie corespunzatoare, astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
3. In cutie adaugati o copie a garantiei pe care mentionati problema produsului si factura
4. Produsul trebuie sa fie insotit de cutia originala si accesorii
5. Date service:
Articole recomandate pe blog
WatchShop utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului WatchShop si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, WatchShop ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. In sectiunea Politica de cookies aflati mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre retragerea acordului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.