Ceas Festina BOYFRIEND F16925/2

(cod intern: #106793) Model F16925/2

472,49 lei (TVA inclus)

Garantie: 24 luni.

Pret vechi: 524,99 lei

Mai ieftin cu 10%

Comanda prin telefon: 0372.173.699

Primesti 14 puncte de fidelitate (detalii)

La comanda, in 8 zile

Livrare gratuita in toata tara

* Promotie valabila pana la 31.12.2016 in limita stocului disponibil

Trimite comanda pana Joi, 15 Decembrie la ora 16:00 si:
Produsul iti va fi livrat Sambata, 24 Decembrie intre orele 09:00-14:00.
Poti ridica produsul din showroom dupa notificarea prin SMS.
Descriere Ceas BOYFRIEND F16925/2 de la Festina

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 365 de zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.

Istoric Festina:
 
1. Descrierea brand-ului Festina
          Compania Festina a fost fondata pe 9 aprilie 1902, de catre Studli & Fils, in orasul La Chaux-de-Fonds din Elvetia, un important centru orologer din muntii elvetieni Jura. Motto-ul companiei a fost ’’Festina Lente’’(Grabeste-incet), iar cativa ani mai tarziu, mai exact in anul 1935 familia Studli vinde brand-ul Festina lui Charles Wilhelm si lui Willy Burkhard, care in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial isi stabilesc sediul la Barcelona, iar compania era condusa de Adolf Hoffman.
        Detinatorul marcii Lotus, cumpara in anul 1984 brand-ul Festina si formeaza grupul Festina Lotus S.A. In acest moment sediul companiei a fost stabilit in orasul Barcelona din Spania. Cele mai populare modele sunt asamblate in exclusivitate in compania Citizen, avand mecanisme japoneze, pe cand modelele de varf sunt produse in intregime in Barcelona si Toledo.
        Festina detine in prezent compania Candino, situata in orasul Bienne din Elvetia. Din grupul Festina Lotus S.A mai fac parte si urmatoarele brand-uri: Lotus, Lotus Style, Jaguar, Candino si Calypso. Pe durata evolutiei sale, Grupul Festina s-a concentrat mereu pe cercetarea ultimelor tehnologii si design-uri. Grupul Festina a fost intotdeauna un pionier in domeniul tehnologiei si al design-ului si a oferit ceasuri unice si de calitate superioara.
 
2. Istoria Festina

1902 ⇨ Anul in care a fost infiintat brand-ul Festina de catre familia Studli, in orasul La Chaux-de-Fonds din Elvetia, ceea ce avea sa devina unul din cele mai puternice brand-uri ale orologeriei;
 
1935 ⇨ Este anul in care familia Studli a vandut brand-ul Festina unor doi oameni de afaceri pe nume Charles Wilhelm si Willy Burkhard; acestia au stabilit sediul companiei in Barcelona;
 

1984 ⇨ Miguel Rodriguez, fondatorul brand-ului Lotus, cumpara marca Festina de la Charles Wilhelm si Willy Burkhard si impreuna cu Lotus infiinteaza grupul Festina Lotus S.A;
 
1993 ⇨ In acest an grupul Festina isi extinde activitatea deschizand o noua fabrica de productie in Franta;
 
1994 ⇨ Are loc deschiderea unei noi fabrici, situata in Italia;
 
1995 ⇨ Este anul in care Festina lanseaza ceasuri din titaniu, un material antialergic;

1996 ⇨ Brand-ul Festina incepe sa comercializeze ceasuri si in SUA, totodata deschizand si o noua fabrica in Elvetia. Tot in acest an lanseaza mecanismul Mecaquartz, combinatia ideala intre mecanismul mecanic si cel quartz;

1998 ⇨ In acest an Festina a fost fost cronometru oficial al Turului Frantei si a participat mult timp cu o echipa proprie in competitiile cicliste. Festina a mai sponsorizat echipe de hochei pe gheata sau maratoanele din Hamburg sau Berlin.
 
1999 ⇨  Festina scoate pe piata colectia de ceasuri de aur, Festina D’Oro, colectie ce...

Vezi istoricul complet Festina »

1. In Bucuresti 

 - GRATUIT pentru produsele cu pretul mai mare de 150 Lei.

 - 10 Lei pentru cele cu pretul mai mic de 150 Lei.

 - Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 - 18:00, iar Sambata in intervalul orar 9:00 - 13.00, prin intermediul partenerului nostru

 

 

2. In Tara

GRATUIT pentru produsele cu pretul mai mare de 150 Lei. 

- 10 Lei pentru cele cu pretul mai mic de 150 Lei.

- Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 10:00 - 17:00 si Sambata - numai in resedintele de judet - intre orele 09:00-13:00

 

3. In Uniunea Europeana

- Incepand cu 100 de Lei, in functie de tara destinatiei. Coletele sunt expediate prin DPD curier, doar in tarile Uniunii Europene!

 

4. Ridicarea produselor de la sediul firmei

- Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei (B-dul Banu Manta Nr. 60) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii, un agent WatchShop va va contacta pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la sediu in vederea achizitionarii produselor.

- Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul WatchShop numai in baza unei imputerniciri sau a stampilei societatii.

    Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac pe AWB in momentul livrarii, sau se intocmeste un proces verbal de constatare prin care se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Daca optezi pentru livrare prin curier, poti beneficia de Serviciul de deschidere a coletului la livrare. Detalii aici

 

 

 

Va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra la WatchShop:

1. Numerar (in showroom):

- Plata cu numerar in showroomul nostru din B-Dul Banu Manta NR. 60, Sector 1, Bucuresti.

2. Plata prin Card in showroom (POS):

- Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din showroomul WatchShop.ro
- Anumite carduri nu necesita introducerea PIN-ului (nu au aceasta optiune activata de catre dvoastra), verificarea intre semnatura de pe chitanta si card facandu-se de catre personalul WatchShop.
- Se pot efectua plati la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
 - Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru aceste tranzactii.

 - Posesori ai cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati in 1, 2 ,3 sau 12 rate fixe fara dobanda

 - Posesorii cardurilor de cumparaturi emise de Raiffeisen Bank pot plati in pana la 12  rate fixe fara dobanda. 

 -Posesorii cardurilor BonusCard emise de GarantiBank pot plati in pana la 8 rate fixe fara dobanda.

 -Posesorii cardurilor de credit Visa BancPost, AmericanExpress si Euroline pot plati in 3 rate fixe fara dobanda.


3. Plata online in rate fara dobanda :

a) Prin carduri Visa sau Mastercard emise de Raiffeisen Bank (vezi de detalii...)

-Posesorii cardurilor de credit emise de Raiffeisen Bank ( Visa, Mastercard ) pot plati , in 2 pana la 12 rate fixe fara dobanda. 

b) Card Avantaj emis de Credit Europe Bank (vezi detalii...):

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati online in 1, 2 ,3  sau 12 rate fixe fara dobanda.

c)Card BonusCard emis de Garanti Bank (vezi detalii...)

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Garanti Bank (BonusCard) pot plati online in 1, 2, 3,4,5,6,7 sau 8 rate fixe fara dobanda.

d)Card de credit STAR BT de la Banca Transilvania ( vezi detalii...) in maxim 6 rate fara dobanda.

-Posesorii cardurilor de credit STAR BT emise de catre Banca Transilvania pot plati online si in showroom in 1,3 sau 6 rate fixe fara dobanda.

La plata cu Star BT nu se pot folosi punctele acumulate bonus in urma altor cumparaturi.

 

4. Plata online prin Card (vezi detalii...):

- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei). 
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
- Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzatii.
- Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:                 
- Codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii)                 
- Data de expirare                 
- Ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
- Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
- Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
- Procesarea datelor de card se face pe serverele plationline.ro si paysafe.crediteurope.ro.

5. Ordin de plata:

- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent WatchShop. 
- Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C. HCV International S.R.L. 

6. Ramburs:

- Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

POLITICA DE RETURNARE

Ne dorim sa oferim clientilor nostri siguranta ca pot cumpara fara griji din magazinul nostru. Produsele noastre se pot comanda si proba in liniste, iar in cazul in care produsul nu vi se potriveste, ni se poate returna gratuit. De asemenea, de la noi puteti cumpara fara griji un cadou. In cazul in care persoana respectiva doreste altceva in schimb, este foarte simplu sa ne dea produsul retur sau se poate orienta catre altceva.

 

Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014.

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie purtate.

 

Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 365 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).

 

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand orice metoda doriti: telefonic, SMS, posta, e-mail etc! Returnarea produsului poate fi efectuata prin orice metoda doriti (ramburs, posta, predare personala la sediul WatchShop)

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Cargus:

1. Trebuie sa sunati la curier Cargus (0219330 – Bucuresti sau 0219282 – tara), sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet cu plata transportului la destinatar pe contractul HCV International

2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare si asigurati-l astfel incat sa fie livrat in conditii optime.

3. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:

-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: contabilitate@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si plata a fost numerar, iar dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, atunci puteti sa primiti banii pe loc, numerar.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat numerar, dar ati solicitat retur prin curier, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: contabilitate@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu cardul bancar sau card bancar in rate, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: contabilitate@watchshop.ro  unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

4. Date returnare:

 

Trebuie mentionat ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere care poate varia in functie de banca (48-72 de ore).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

 

SC HCV International S.R.L isi rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii Bunului.

 

Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HCV International S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea Bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform conditiilor aratate mai sus.

 

 

Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie!

 

 


Nu exista comentarii. Fii primul care comenteaza acest produs.