Ceas Romanson CLASSIC TL3248 MG-WH

(cod intern: #107683) Model TL3248 MG-WH
Produsul nu mai este activ in oferta WatchShop

Anunta-ma cand e disponibil

Iti recomandam alte produse similare din categoria Ceasuri barbatesti

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0372.173.699.

Descriere Ceas CLASSIC TL3248 MG-WH de la Romanson

  • Informatii generale
  • Cadran
  • Carcasa
  • Curea / Bratara
    • Material curea/bratara
      Piele
    • Culoare curea/bratara
      Maro inchis
    • Culoare interior curea/bratara
      Bej
    • Latime curea/bratara
      22 mm
    • Sistem inchidere
    • Finisaj curea/bratara
      Lucioasa
  • Functii
  • Altele
    • Logo pe cadran , capac spate
      Culoare markeri ora: Auriu
      Culoare aratatoare: Auriu
      Caseta data in dreptul orei: 3
    • Greutate
      48 grame

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in 365 de zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.

Istoric Romanson:
1. Istoria brand-ului Romanson
    

    Compania Romanson a fost fondata in aprilie 1988 in Coreea de Sud. Numele provine de la localitatea elvetiana Romanshorn, renumita pentru manufacturile de ceasuri.
    La inceput, Romanson furniza ceasuri doar pe piata din Orientul Mijlociu, insa treptat, introducerea noilor tehnologii revolutionare si design-ul unic al modelelor au adus compania pe pozitia de lider in industria ceasurilor la nivel mondial, in prezent existand sucursale in mai mult de 70 de tari. Venitul anul al companiei ajunge la 25 de milioane de dolari.
    Motto-ul companiei Romanson este “Design-ul inseamna competitivitate”. Investiile continue ale brand-ului in cercetare si dezvoltare au pavat drumul companiei in realizarea unei cote mari de piata si totodata spre castigarea credibilitatii clientilor.
    O parte semnificativa din veniturile anuale rezultate din vanzari, este investita in dezvoltarea de produse, astfel ca Romanson este prima companie din Coreea care a continuat independent un proiect de dezvoltare a mecanismelor mecanice in cazul ceasurilor de mana.
    Romanson s-a lansat usor in industria ceasurilor urmarind in mod constant inovatiile.
 
 
2. Istoria Romanson
 
1988 ⇨ In luna aprilie a acestui an este infiintata compania Romanson in Coreea de Sud;
 
1989 ⇨ Au fost introduse pentru prima data ceasuri ale caror cadrane sunt protejate de geamuri care au fost sculptate in forma de diamant. Tot in acest an, in luna septembrie, are loc primul export de ceasuri Romanson pe piata Orientului Mijlociu;
1993 ⇨ In acest an, compania ia decizia de a aduce imbunatatiri in ceea ce priveste aspectul ceasurilor si astfel se pune accent pe dezvoltarea design-ului cadranului;

1996 ⇨ Romanson realizeaza colectiile de ceasuri in Elvetia. Prima linie de ceasuri elvetiene este colectia “Eleve”, iar dupa aceasta au urmat multe alte colectii impresionante;
 
1997⇨ Este anul in care brand-ul Romanson participa pentru prima data la o expozitie de ceasuri si bijuterii din Elvetia. Tot in acest an are loc productia primului ceas din wolfram si mult mai important, exportul de ceasuri Romanson catre piata din Rusia;
 
1998 ⇨ Romanson a primit premiul prezidential pentru excelenta la sectiunea companii mici si mijlocii;
 
1999 ⇨ Compania a creat tehnica placarii cu aur roz;
 
 
2002 ⇨ In acest an este lansata pe piata colectia de ceasuri fashion denumita “Trofish” care avea la modelele pentru dama un design sub forma de sah, design ce a starnit un real interes pentru aceste ceasuri;
 
2003 ⇨ Incepand cu acest an, compania Romanson isi prezinta ceasurile in cadrul expozitiei mondiale de la Basel, expozitie ce contribuie la castigarea titlului de “Brand-ul anului”. Tot in acest an, Romanson lanseaza modelele...

Vezi istoricul complet Romanson »

Atentie! In data de 28 Noiembrie, TRANSPORTUL pentru orice ceas este GRATUIT!

Pentru restul categoriilor de produse, costurile de transport sunt urmatoarele:

1. In Bucuresti 

 - GRATUIT pentru produsele cu pretul mai mare de 150 Lei.

 - 10 Lei pentru cele cu pretul mai mic de 150 Lei.

 - Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 - 18:00, iar Sambata in intervalul orar 9:00 - 13.00, prin intermediul partenerului nostru

 

 

2. In Tara

GRATUIT pentru produsele cu pretul mai mare de 150 Lei. 

- 10 Lei pentru cele cu pretul mai mic de 150 Lei.

- Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 10:00 - 17:00 si Sambata - numai in resedintele de judet - intre orele 09:00-13:00

 

3. In Uniunea Europeana

- Incepand cu 100 de Lei, in functie de tara destinatiei. Coletele sunt expediate prin DPD curier, doar in tarile Uniunii Europene!

 

4. Ridicarea produselor de la sediul firmei

- Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei (B-dul Banu Manta Nr. 60) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii, un agent WatchShop va va contacta pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la sediu in vederea achizitionarii produselor.

- Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul WatchShop numai in baza unei imputerniciri sau a stampilei societatii.

    Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac pe AWB in momentul livrarii, sau se intocmeste un proces verbal de constatare prin care se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Daca optezi pentru livrare prin curier, poti beneficia de Serviciul de deschidere a coletului la livrare. Detalii aici

 

 

 

Va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra la WatchShop:

1. Numerar (in showroom):

- Plata cu numerar in showroomul nostru din B-Dul Banu Manta NR. 60, Sector 1, Bucuresti.

2. Plata prin Card in showroom (POS):

- Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din showroomul WatchShop.ro
- Anumite carduri nu necesita introducerea PIN-ului (nu au aceasta optiune activata de catre dvoastra), verificarea intre semnatura de pe chitanta si card facandu-se de catre personalul WatchShop.
- Se pot efectua plati la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
 - Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru aceste tranzactii.

 - Posesori ai cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati in 1, 2 ,3 sau 12 rate fixe fara dobanda

 - Posesorii cardurilor de cumparaturi emise de Raiffeisen Bank pot plati in pana la 12  rate fixe fara dobanda. 

 -Posesorii cardurilor BonusCard emise de GarantiBank pot plati in pana la 8 rate fixe fara dobanda.

 -Posesorii cardurilor de credit Visa BancPost, AmericanExpress si Euroline pot plati in 3 rate fixe fara dobanda.


3. Plata online in rate fara dobanda :

a) Prin carduri Visa sau Mastercard emise de Raiffeisen Bank (vezi de detalii...)

-Posesorii cardurilor de credit emise de Raiffeisen Bank ( Visa, Mastercard ) pot plati , in 2 pana la 12 rate fixe fara dobanda. 

b) Card Avantaj emis de Credit Europe Bank (vezi detalii...):

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati online in 1, 2 ,3  sau 12 rate fixe fara dobanda.

c)Card BonusCard emis de Garanti Bank (vezi detalii...)

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Garanti Bank (BonusCard) pot plati online in 1, 2, 3,4,5,6,7 sau 8 rate fixe fara dobanda.

d)Card de credit STAR BT de la Banca Transilvania ( vezi detalii...) in maxim 6 rate fara dobanda.

-Posesorii cardurilor de credit STAR BT emise de catre Banca Transilvania pot plati online si in showroom in 1,3 sau 6 rate fixe fara dobanda.

La plata cu Star BT nu se pot folosi punctele acumulate bonus in urma altor cumparaturi.

 

4. Plata online prin Card (vezi detalii...):

- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei). 
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
- Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzatii.
- Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:                 
- Codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii)                 
- Data de expirare                 
- Ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
- Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
- Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
- Procesarea datelor de card se face pe serverele plationline.ro si paysafe.crediteurope.ro.

5. Ordin de plata:

- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent WatchShop. 
- Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C. HCV International S.R.L. 

6. Ramburs:

- Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

POLITICA DE RETURNARE

Ne dorim sa oferim clientilor nostri siguranta ca pot cumpara fara griji din magazinul nostru. Produsele noastre se pot comanda si proba in liniste, iar in cazul in care produsul nu vi se potriveste, ni se poate returna gratuit. De asemenea, de la noi puteti cumpara fara griji un cadou. In cazul in care persoana respectiva doreste altceva in schimb, este foarte simplu sa ne dea produsul retur sau se poate orienta catre altceva.

 

Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014.

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie purtate.

 

Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 365 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).

 

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand orice metoda doriti: telefonic, SMS, posta, e-mail etc! Returnarea produsului poate fi efectuata prin orice metoda doriti (ramburs, posta, predare personala la sediul WatchShop)

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Cargus:

1. Trebuie sa sunati la curier Cargus (0219330 – Bucuresti sau 0219282 – tara), sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet cu plata transportului la destinatar pe contractul HCV International

2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare si asigurati-l astfel incat sa fie livrat in conditii optime.

3. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:

-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: contabilitate@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si plata a fost numerar, iar dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, atunci puteti sa primiti banii pe loc, numerar.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat numerar, dar ati solicitat retur prin curier, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: contabilitate@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu cardul bancar sau card bancar in rate, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: contabilitate@watchshop.ro  unde sa scrieti contul bancar, numele titularului de cont si CNP-ul acestuia.

4. Date returnare:

 

Trebuie mentionat ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere care poate varia in functie de banca (48-72 de ore).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

 

SC HCV International S.R.L isi rezerva dreptul de a supune Bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii Bunului.

 

Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau acesta este listat cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau informatiile despre produs primite de la furnizor sunt incorecte acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HCV International S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea Bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea Bunului cu altul, se va returna contravaloarea Bunului, conform conditiilor aratate mai sus.

 

 

Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie!

 

 


Nu exista comentarii. Fii primul care comenteaza acest produs.