Ceas Guess SOLITARE GW0064G2

(cod intern: #147190) Model GW0064G2

794,99 lei

532,64 lei

Pret 484,70 lei cu codul BEST9

24 Luni Garantie

PROMO
Mai ieftin cu 33%
Economisesti 262 lei

In stoc furnizor

Livrare Gratuita.
Estimat Luni, 05 Octombrie, 09:00-19:00

Comanda prin telefon: 0372.173.699

Primesti 16 lei in puncte de fidelitate (vezi detalii)


Descriere Ceas SOLITARE GW0064G2 de la Guess

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna/inlocui in 365 de zile de la primirea comenzii, daca produsul este in aceeasi stare in care a fost cumparat. Vezi mai multe detali aici.

499,14 lei

Castiga un voucher de 50 lei!

Incarca o fotografie cu tine purtand SOLITARE GW0064G2 de la Guess si primesti garantat un voucher de 50 lei. Vezi TOATE fotografiile incarcate de clientii WatchShop.
Istoric Guess:
Fratii Marciano s-au nascut si au crescut in satul Debdou din sudul Frantei. In 1977 s-au mutat in California, USA, iar in 1981 au fondat compania Guess.
In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeans-ilor, s-a transformat intr-un dintre cele mai renumite brand-uri din lume.
Campaniile de promovare au inceput in 1982, iar in 1985 apar renumitele print-uri alb negru, premiate cu nenumarate premii Clio (premii pentru excelenta in design si creativitate in advertising). Printre modele se numarau cateva supermodele, multe dintre care si-au creat renumele odata cu aceste campanii.
In 1983 se lanseaza in magazine primele modele de ceasuri Guess, iar in 1984 brand-ul se extinde si pe piata din Europa.
In 2004, celebrarea celor 20 de ani de existent este realizata prin intermediul unui ceas editie speciala.
In 2009, Guess sarbatorea 25 de ani de existenta.
In 2010, produsele Guess sunt comercializate in peste 1300 de magazine din intreaga lume.

 
Prezentarea brand-ului:
"The World is Our Field".
Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.
Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.
Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.
Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri.
Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.
Consumatorii Guess sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani, care tin cont de trend-urile din moda.
Modelele adresate femeilor sunt pline de culoare si au design deosebit, iar cele pentru barbati se axeaza pe functionalitate, calitate si materiale atent selectionate.
 
 
Caracteristici ceasuri:
 

Carcasa: otel inoxidabil (placat sau nu) / cristale
Geam: mineral, plastic
Cadran: afisaj ana-digi pentru unele modele / cristale / fibra de carbon
Curea: piele, material sintetic, cauciuc, silicon, rasina
Bratara: otel inoxidabil (placat sau nu)
Mecanism: quartz Seiko
Rezistenta la apa: 3, 5, 10, 20 atm/bar.
Functii: data, cronograf, multifunctional, alarma.
 
Categorii de ceasuri:

 
 
 
Ladies Jewelry: ceasuri moderne si feminine cu design sofisticat, in culorile trend-ului;
Trend: ceasuri ce respecta trend-urile din moda in termeni de design, materiale si culori;...

Vezi istoricul complet Guess »


Nu exista comentarii. Fii primul care comenteaza acest produs.

Testimoniale Clienti WatchShop

Sus