Watch Shop

The Amazing Black Friday 2020, cu reduceri de până la -90%!

Anul acesta campania de Black Friday se desfășoară in perioada 02.-15.11.2020 și vine cu o serie de noutăți și premiere. Fata de anul 2019, anul acesta estimăm o dublare a vanzarilor  în condițiile în care comerțul online a fost, de la începutul pandemiei de COVID-19, canalul perfect de adaptare pentru piața de retail. Această tendință se va accentua, iar vânzările de accesorii, așa cum sunt ceasurile și bijuteriile, se vor muta pe termen lung în online, întrucât nevoia de interacțiune cu acest tip de produse nu este mare.

Clienții vor fi mult mai deschiși să facă achiziții online, din confortul propriei locuințe, cu atât mai mult cu cât în anumite localități există deja restricții de deplasare

 

Cele mai mari reduceri din an, la cele mai dorite branduri!

 

Ceasuri din topul celor mai dorite branduri, precum Tissot, Casio, Orient, Citizen, Festina, Ingersoll, Sekonda, Fossil, Timex, William S au reduceri de până la 90%. Cu discounturi mari sunt vândute și produsele din gama de smartwatches, precum Suunto, Garmin, Polar, Fossil.

Gama Premium de la Garmin are reduceri de pana la -25% la ceasurile Instinct si pana la -20% la Garmin Fenix 6 Pro Solar!

 

 

Clienții vor putea cumpăra și ceasuri de la branduri de lux, pe care le vom reintroduce pe durata campaniei de Black Friday 2020, precum Tag Heuer, Breitling, Longines, Lamborghini și Hamilton. Reducerile pentru ceasurile de lux ajung până la 30%. În oferta de Black Friday, cel mai scump ceas listat pe WatchShop.ro este un Breitling, la prețul de 32.166 lei, redus de la 45.305 lei.

 

Pentru prima dată,  introducem în site și noi categorii de produse în campania de Black Friday. Astfel, clienții vor găsi în oferta dispozitive cu ceas și produse de igienizare și curățare a spațiilor de tipul lămpilor UV, în condițiile în care COVID-19 a determinat o creștere masivă a cererii pentru aceste categorii.

 

Castiga cu challenger-urile din The Amazing Black Friday!

 

 

Campania The Amazing Black Friday aduce, în premieră, o componentă de gamification care să-i încurajeze pe clienți să se documenteze înainte de a cumpăra și să-i recompenseze cu premii și reduceri mai mari.

Pe parcursul celor 2 saptamani de Black Friday, vom posta pe site mai multe challenge-uri/puzzle-uri care, odată rezolvate, te vor duce la posibilitatea castigarii unui premiu. La inceputul fiecarui challenge va fi anunțat numarul de premii și vom actualiza in site/pagina de social media in momentul in care premiile zilei au fost epuizate.

 Abonatii la newsletter vor primi indiciul zilei inaintea tuturor, de aceea iti recomandam sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a avea sanse cat mai mari la rezolvarea challenge-urilor!

Toate premiile sunt sub forma de vouchere si pot acorda urmatoarele premii: ceasuri la 1 leu, cutii de depozitare la 1 leu, produse cu pana la -90% Discount, vouchere de extra reducere pentru produsele aflate in promotia de Black Friday.

În această perioadă, oamenii pot cumpăra ceasurile preferate, pentru care au așteptat si  pe care le-au adăugat la wishlist-ul lor personale. De asemenea, clienții pot cumpăra ceasuri și pentru a le oferi cadou persoanelor dragi, întrucât intrăm deja în perioada cadourilor. Am observat că majoritatea clienților WatchShop achiziționează însă ceasuri pentru uz personal, fiind foarte puțini care cumpără din timp ceasuri pentru cadouri. Odată cu începutul lunii decembrie încep diverse promoții de Crăciun. Astfel, perioada propice pentru cumpărăturile de cadouri este prima jumătate a lunii Decembrie.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *