Watch Shop

Ti-ai cumparat un ceas? Uite ce trebuie să știi despre garanție și retur

Știm cum e să-ți cumperi un ceas și, odată primit, să-ți dai seama că nu e chiar ceasul pe care ți-l doreai sau, pe măsură ce-l porți, să se strice și să ai nevoie de un specialist pentru a-l repara. Pentru că vrem să-ți sărim în ajutor, am conceput două servicii care să rezolve aceste probleme.

  1. Retur 365

Pentru prima situație, soluția se numește „retur 365”. Ce înseamnă acest serviciu – să presupunem că ți-ai comandat un ceas de la noi, dar îți dai seama că modelul respectiv nu e fix pe gustul tău. În acest context, ni-l returnezi gratuit, iar noi îți dăm banii înapoi. De ce „365”, pentru că ni-l poți da înapoi în termen de 365 de zile calendaristice de la primire, deși termenul legal de retur este de 14 zile, Nu că sună bine? 🙂 

Totuși, ca să beneficiezi de acest serviciu, iată câteva aspecte de care să ții cont:

# Returul trebuie însoțit de factura produsului și de certificatul de garanție.

# Evident, produsul să nu fie purtat. Trebuie să ni-l înapoiezi în aceleași condiții în care l-ai cumpărat. Așa e corect, nu?

# Nu acceptăm produse care au modificări precum: fisuri, zgârieturi, corodări, decolorări, deformări, gravură etc.).

În plus, dacă s-a întâmplat să cumperi de la noi un ceas care nu corespunde cu descrierea de pe site, îți înlocuim produsul cu un altul nou, identic sau similar. Tot ce trebuie să faci este să ne trimiți o notificare în scris sau să vii cu produsul la showroom în maximum 48 de ore de la primirea lui.

Pentru alte detalii despre condițiile de retur, te așteptăm pe site.

  1. Garanție

Cea de-a doua problemă se rezolvă printr-un serviciu care cu siguranță îți este cunoscut și anume „garanția”. Ce e nevoie să știi:

  • Pentru a beneficia de acest serviciu, trebuie să ai la îndemână produsul defect, alături de codul și seria ceasului, plus certificatul de garanție și factura fiscală.
  • Se acceptă în termenii garanției exclusiv mecanismul ceasului, nu cureaua, brățara, carcasa, cadranul sau coroana.
  • Termenul de garanție este de doi ani de la data cumpărării, iar pentru bateria ceasului, de 30 de zile de la momentul emiterii facturii fiscale.
  • Dacă produsul în cauză respectă cele menționate mai sus, îți oferim serviciul „All-Inclusive”, adică gratuitatea serviciului de curierat pe teritoriul României, pentru a ne trimite produsul aflat în garanție și pentru ca noi să ți-l trimitem înapoi reparat.
  • Mai nou, cu noi poți beneficia de garanție extinsă – dacă ai atins cei doi ani, ne poți face o vizită la Ceasornicăria WatchShop pentru a-ți prelungi garanția.

Mai multe detalii despre garanție găsești aici.

Pe lângă retur 365 și garanție, pe WatchShop.ro te așteptăm și cu alte servicii, inclusiv legate de gravarea unui mesaj special sau ambalarea ceasului, în cazul în care vrei să-l faci cadou. Te așteptăm! 🙂 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *