Watch Shop

Creștere de 30% pentru magazinul online de ceasuri WatchShop.ro. Cele mai mari reduceri au fost de 99%

Promoții cu ceasuri de la 1 leu și o comandă maximă de 4194 lei au fost cuvintele-cheie de Black Friday pentru cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. Pentru WatchShop.ro evenimentul de Sale din luna noiembrie a venit după aniversarea a 10 ani de activitate, iar rezultatele vorbesc despre maturitatea brandului în 2019.

Black Friday s-a desfășurat între joi, 15 noiembrie 2019, și duminică, 17 noiembrie 2019, oferind o varietate de promoții cărora li se adaugă un Treasure Hunt care invită vizitatorii site-ului să găsească produse aflate în promoție exclusivă la 1 leu. “Reducerile de până la 99% sună tentant, într-adevăr, mai ales în perioada Black Friday, însă credem că trebuie să oferim și ceva special din punct de vedere al promoțiilor. Noi am dinamizat lucrurile provocând utilizatorii să descopere cel mai bun deal de pe WatchShop.ro – ceasurile la 1 lei”, explică Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Aproximativ 2% dintre comenzile finalizate au avut în componență un ceas la 1 RON, iar anul acesta au fost un număr total de 14 ceasuri la 1 RON expuse pe site în perioada campaniei de Black Friday. Cu un obiectiv de creștere de 15% a vânzărilor față de Black Friday 2018, magazinul online a depășit pragul setat înregistrând o creștere de 30%. 

Coșul mediu de Black Friday: 715 RON

Fiind un business de nișă, cu produse originale în care clienții investesc mai mult, numărul de produse comandate per comandă ajunge, în medie la 1-2 produse, iar de Black Friday numărul de produse este chiar mai redus cu aproape 5%. Acest lucru reflectă faptul că în perioada aceasta, oamenii cumpără ceasuri mai mult pentru a le folosi personal și mai puțin pentru cadouri. 

Legat de obiceiurile de consum ale oamenilor în Black Friday, Dragoș Diaconu – CEO WatchShop.ro observă că oamenii cumpără mai ales în prima parte a zilei. ”Am observat că mulți clienți intră în cont la începutul campaniei, la 12 noaptea, sau la 7 dimineața. Iar în ceea ce privește distribuția pe gen, 60% dintre cei care au vrut neapărat să prindă prețurile speciale de Black Friday au fost bărbați și 40% femei.”

black friday watchshop.ro

Coșul de cumpărături mediu online în această perioadă pentru WatchShop.ro a crescut la 715 RON. Brandul a avut reduceri de până la -99% atât în mediul online, cât și în mediul offline – anul acesta având în premieră de Black Friday și magazinul WatchShop din AFI Palace Cotroceni (la etaj 1, lângă scările rulante de la patinoar). Cel mai bine vândut model anul acesta de Black Friday pe WatchShop.ro a fost Garmin Instinct Graphite – menținându-se pentru al doilea an la rând brand-ul Garmin cu modelul Instinct, dovedind și creșterea interesului față de ceasurile smart pentru monitorizarea activității fizice.

Odată cu începutul lunii decembrie WatchShop.ro lansează promoții speciale de Crăciun. În această perioadă pentru a veni în întâmpinarea cumpărăturile de cadouri în prima jumătate a lunii Decembrie. Anul acesta acestea vor include reduceri de până la 80% care acoperă atât nevoia de cadouri luxury cât și cadouri pentru un buget accesibil. În plus, în oferta WatchShop.ro se adaugă în acest sezon ceasurile Calvin Klein și Guess. 

Despre WatchShop.ro, Expertul tău în ceasuri originale

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 18.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achiziție, cea mai extinsă de pe piață. WatchShop.ro are si prezenta off-line prin intermediul celor doua magazine fizice in AFI Cotroceni, etaj 1 la scările rulante de la patinoar și în Banu Manta nr 60, vis-a-vis de Primăria Sectorului 1. In 2019, WatchShop a câștigat   premiul 1 la categoria sa, cât și magazinul Experienced al anului 2019 la GPeC, gala premiilor industriei de eCommerce din România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *