Cu o lungă tradiţie care începe în anul 1947, brandul britanic ACCURIST a dobândit o reputaţie valoroasă datorită stilului distinctiv şi a fiabilităţii ceasurilor pe care le oferă de mai bine de 70 de ani.
Cum a evoluat brandul de-a lungul timpului
Odată cu lansarea ceasurilor fashion, în anul 1965, brandul britanic a reuşit să schimbe percepţia oamenilor din acel timp, ceasul nemaifiind privit de atunci înainte ca pe o achiziţie care se face o dată în viaţă. Noile modele cu elemente fashion au revoluţionat piaţa de profil din întreaga lume, celebrităţi precum Prințesa Anne, The Beatles și Twiggy numărându-se printre milioanele de oameni care au ales să le poarte.
Începutul anilor ’70 a însemnat apariţia tehnologiei quartz şi un nou prilej pentru ACCURIST de a rămâne în istorie. Ceasurile cu mecanism quartz lansate de aceştia au fost considerate inovatoare şi au devenit ceasurile oficiale ale piloţilor avionului Concorde.
Premieră în rândul companiilor britanice producătoare de ceasuri – în anul 2006, ACCURIST apare în campania publicitară a echipei naţionale de fotbal din Anglia, lucru care nu s-a mai întâmplat pentru nici un alt brand britanic. De la 1 ianuarie 2007 ACCURIST a început să distribuie ceasuri și bijuterii Versace.
Premii importante pe care le-au obţinut
1978 – Premiul pentru publicitate Palm d’Or pentru reclama “Accur-ankle, Accu-wrist”.
1986 – compania a fost premiată de “National Association of Goldsmiths” cu “premiu de excelenţă” datorită influenţei pozitive a brandului pe piaţa de ceasuri din UK .