Watch Shop

A venit primavara! Sau…!?

Primavara

 

 

Saptamana aceasta am lansat campania “Reduceri cu aer proaspat de primavara”. Dupa lupta pe care am dus-o azi dimineata pentru a ajunge la birou, printre niste fulgi agresivi, ne gandim ca am fost putin neinspirati. Totusi, am decis sa ne amuzam de situatie, iar una dintre colege a pastrat optimismul la cote maxime: “Dar chiar este aer proaspat”.

 

Revenim la subiectul care ne pasioneaza pe toti. La sfarsitul anului trecut, am adus in portofoliu inca 2 marci de lux: Tag Heuer si Raymond Weil. Clientii nostri au reactionat pozitiv, lucru care nu a putut decat sa ne bucure (au avut si un motiv intemeiat – Black Friday!). Experienta personala, intr-una din foarte aglomeratele zile de Craciun: un client care a cumparat un ceas Tag Heuer, m-a felicitat pentru decizia de a aduce si ceasuri “bune”. Bineinteles ca toate ceasurile pe care le aducem sunt bune (putina lauda de sine nu strica niciodata!), diferenta este doar publicul caruia un brand i se adreseaza.

Mergand pe aceeasi linie, saptamana trecuta am introdus in oferta inca 2 branduri de renume, un motiv in plus de bucurie pentru pasionatii de ceasuri. Este vorba de Longines – https://www.watchshop.ro/blog//noutati/longines/, din randul caruia avem si un reprezentant printre noi

66c026289213a22d9d6712d97730181f

si Rado – https://www.watchshop.ro/blog//noutati/rado/ , care “da bine” in poze:

 

Rado

 

 

In incheiere va provoc sa rezolvati un mic puzzle: 40%, weekend, reducere, party, Seiko!

P.S. In conditiile astea, parca se simte, totusi, aerul acela proaspat de primavara!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *