PUSH Group Tracking

Ceas Accurist Signature Women's Classic 8222

(cod intern: #123640) Model 8222

405,00 lei (TVA inclus)

Garantie: 24 luni.

Pret vechi: 540,00 lei

Mai ieftin cu 25%

Comanda prin telefon: 0372.173.699

Primesti 12 puncte de fidelitate (detalii)

In stoc in showroom . Livrare in 24 de ore.

Livrare gratuita in toata tara

* Promotie valabila pana la 23.09.2018 in limita stocului disponibil

Trimite comanda astazi pana la ora 17:00 si:
Produsul iti va fi livrat maine intre orele 09:00-19:00.
Poti ridica produsul din showroom azi pana la ora 18:30
Descriere Ceas Signature Women's Classic 8222 de la Accurist

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna/inlocui in 365 de zile de la primirea comenzii, daca produsul este in aceeasi stare in care a fost cumparat. Vezi mai multe detali aici.

text accurist

Istoric Accurist:
                                                                                           
 
 
Istoria Accurist incepe cu anul 1946, cand  sotii Asher si Rebecca Loftus au pus bazele companiei in locatia lor de pe Strada St. John, Londra, scopul principal fiind crearea unui brand de perspectiva, cu un excelent raport calitate-pret.   Momente importante:
 Accurist a fost primul producator de ceasuri britanice care a adoptat un mod non-traditional de promovare a brandului. Firma a produs un segment publicitar care a fost difuzat in cadrul emisiunii “Sunday Night at the London Palladium”, care la vremea respectiva era cel mai vizionat program TV.
1967 - Accurist a fost prima companie care a introdus conceptul de fashion in industria ceasurilor.   Fratele lui Asher Loftus , Richard, a lansat colectia "old England". Aceste ceasuri au fost purtate de celebritati precum Twiggy, Printesa Anne si trupa rock, The Beatles.
1978 - Accurist lanseaza o noua serie de ceasuri quartz digitale. Acest nou model se dovedeste a fi atat de fiabil, incat este adoptat de catre pilotii faimosului avion supersonic Concorde. Tot in anul 1978, campania publicitara “Accu-anckle, Accu-wrist” castiga premiul pentru publicitate “Palm d’Or”.   
1982 -  Fiul sotilor Loftus, Andrew, a decis ca linia de productie sa fie mutata din Elvetia in Japonia.
1993 -  Accurist a devenit cea mai mare companie producatoare de ceasuri din UK si incepe sa se orienteze catre pietele intrenationale.
1995 – Linia “Greenwich Commemorative Collection” este lansata in peste 20 de tari pentru a comemora partenariatul istoric incheiat intre Accurist si Observatorul Regal din Greenwhich, primul si unicul parteneriat de acest gen.
1997 – Pentru a marca aproprierea mileniului 3 ,Accurist doneaza Observatorului Regal din Greenwhich un ceas controlat prin satelit. Acest ceas urma sa masoare ultimele 1000 de zile ale secolului 20 cu o precizie de 1/10.000.000 la secunda.
2001 – Compania castiga prestigiosul “Customer Service Award” pentru efortul si dedicarea depusa in favoarea clientilor sai.
2006 – Accurist devine sponsor oficial al echipei nationale de fotbal a Marii Britanii si principalul distribuitor de ceasuri si bijuterii marca Versace.
2014 – Accurist este achizitionata de Time Products Ltd. Sub noua conducere, brandul lanseaza noi modele de ceasuri si isi asuma respectarea principiilor care au definit brandul britanic de-a lungul istoriei sale de 70 de ani.
 
 
 
 

Vezi istoricul complet Accurist »

 

1. In Bucuresti 

 - GRATUIT pentru produsele cu pretul mai mare de 200 Lei.

 - 12 Lei pentru cele cu pretul mai mic de 200 Lei.

 - Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 - 18:00, iar Sambata in intervalul orar 9:00 - 13.00, prin intermediul partenerului nostru

 - EXPRESS pentru comenzile plasate pana in ora 14:00 

 -In Bucuresti, oferim serviciul de Livrare Express. Acest serviciu presupune o livrare in cateva ore a produselor aflate in stoc si comandate pana in ora 14:00. Costul transportului produsului in aceasta situatie este de 20 lei.  Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa bifezi in cosul de cumparaturi ca doresti livrare express!

 

 

2. In Tara

GRATUIT pentru produsele cu pretul mai mare de 200 Lei. 

- 12 Lei pentru cele cu pretul mai mic de 200 Lei.

- Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 10:00 - 17:00 si Sambata - numai in resedintele de judet - intre orele 09:00-13:00

 

3. In Uniunea Europeana

- Incepand cu 120 de Lei, in functie de tara destinatiei. Coletele sunt expediate prin DPD curier, doar in tarile Uniunii Europene. Livrarea dureaza maxim 8 zile lucratoare.

 

4. Ridicarea produselor de la sediul firmei

- Clientii care doresc sa ridice personal produsele de la sediul firmei (B-dul Banu Manta Nr. 60) pot face acest lucru dupa ce au plasat o comanda folosind modalitatile mentionate. Dupa plasarea comenzii, un agent WatchShop va va contacta pentru a va transmite ora si data la care va puteti prezenta la sediu in vederea achizitionarii produselor.

- Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul WatchShop numai in baza unei imputerniciri sau a stampilei societatii.

    Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac pe AWB in momentul livrarii, sau se intocmeste un proces verbal de constatare prin care se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Daca optezi pentru livrare prin curier, poti beneficia de Serviciul de deschidere a coletului la livrare. Detalii aici

 

 

 

Va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra la WatchShop:

1. Numerar (in showroom):

- Plata cu numerar in showroomul nostru din B-Dul Banu Manta NR. 60, Sector 1, Bucuresti.

2. Plata prin Card in showroom (POS):

- Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din showroomul WatchShop.ro
- Anumite carduri nu necesita introducerea PIN-ului (nu au aceasta optiune activata de catre dvoastra), verificarea intre semnatura de pe chitanta si card facandu-se de catre personalul WatchShop.
- Se pot efectua plati la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
 - Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru aceste tranzactii.

 - Posesori ai cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati in 1, 2, 3, 6 sau 12 rate fixe fara dobanda (6 si 12 rate pentru perioade limitate, intrebati operatorii nostri pentru confirmare)

 -Posesorii cardurilor de cumparaturi emise de Raiffeisen Bank pot plati in pana la 24 rate fixe fara dobanda. 

 -Posesorii cardurilor BonusCard emise de GarantiBank pot plati in pana la rate fixe fara dobanda.

 -Posesorii cardurilor de credit Visa BancPost, AmericanExpress si Euroline pot plati in 3 rate fixe fara dobanda.

-Posesorii cardurilor de credit STAR BT emise de catre Banca Transilvania pot plati in 6 rate fixe fara dobanda. La plata cu Star BT nu se pot folosi punctele acumulate bonus in urma altor cumparaturi.

 


3. Plata online in rate fara dobanda :

a) Prin carduri Visa sau Mastercard emise de Raiffeisen Bank: https://www.raiffeisen.ro/(vezi de detalii...)

-Posesorii cardurilor de credit emise de Raiffeisen Bank ( Visa, Mastercard ) pot plati , in 2 pana la 12 rate fixe fara dobanda. 

b) Card Avantaj emis de Credit Europe Bank (vezi detalii...):

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati online in 1, 2,3, 6 sau 12  rate fixe fara dobanda (6 si 12 rate pentru perioade limitate, intrebati operatorii nostri pentru confirmare).

c)Card BonusCard emis de Garanti Bank (vezi detalii...)

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Garanti Bank (BonusCard) pot plati online in 1, 2, 3,4,5,6,7 sau 8 rate fixe fara dobanda.

d)Card de credit STAR BT de la Banca Transilvania ( vezi detalii...) in maxim 6 rate fara dobanda.

-Posesorii cardurilor de credit STAR BT emise de catre Banca Transilvania pot plati online si in showroom in 1,3 sau 6 rate fixe fara dobanda.

La plata cu Star BT nu se pot folosi punctele acumulate bonus in urma altor cumparaturi.

 

4. Plata online prin Card (vezi detalii...):

- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei). 
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
- Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzatii.
- Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:                 
- Codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii)                 
- Data de expirare                 
- Ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
- Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
- Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
- Procesarea datelor de card se face pe serverele plationline.ro: https://comercianti.plationline.ro , mobilPay: https://www.mobilpay.ro , paysafe.crediteurope.rohttps://paysafe.crediteurope.ro

5. Ordin de plata:

- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent WatchShop. 
- Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C. HCV International S.R.L. 

6. Ramburs:

- Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

Politica de retur conform OG. 34/2014

Orice produs se poate returna in termen de 14 zile de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014.

*In cazul in care produsele acceptate ca retur prezinta deteriorari, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate.

Cum returnezi produsul?

  • Vezi pasii detaliati in politica de returnare de 365 zile de mai jos.

 

POLITICA DE RETURNARE DE 365 ZILE

 

Desi termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice, la WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 365 de zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura etc).

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie purtate.

 

ATENTIE! Pentru promotiile in cadrul carora se ofera produse gratuite, returul se accepta:

  1. In conditiile in care se returneaza si cadoul primit. 
  2. In conditiile in care din valoarea comenzii se va scadea valoarea cadoului primit (daca acel cadou nu poate fi returnat de catre client din diverse motive). 

 

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs sau predare personala la sediul WatchShop.

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs prin Urgent Cargus:

1. Trebuie sa sunati la curier Urgent Cargus (0219330 – Bucuresti sau 0219282 – tara), sa le transmiteti ca aveti de livrat un colet cu plata transportului pe contractul HCV International.

2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare, astfel incat sa fie livrat in conditii optime.

3. Completati si adaugati in colet formularul de retur.

4. Date returnare:

  • Adresa: Bd. Banul Manta, nr. 60, Sector 1, Bucuresti
  • Adresa de mail: [email protected]
  • Telefon: 0372.173.699
  • Program de lucru : Luni-Vineri 09:30- 18:00

 

4. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:

-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: [email protected] unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.

-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si plata a fost numerar, iar dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, atunci puteti sa primiti banii pe loc, numerar.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat numerar, dar ati solicitat retur prin curier, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: [email protected] unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.

-         daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu card bancar in rate, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: [email protected] unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont. Daca ceasul a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu card bancar (fara rate), suma se poate returna fie in cont, fie cash daca returul se face in magazin.

 

Trebuie mentionat ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

 

SC HCV International S.R.L isi rezerva dreptul de a supune bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii bunului.

 

Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau este listat pe site cu informatii incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. HCV International S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform conditiilor aratate mai sus.

 

Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie!

 

 


Nu exista comentarii. Fii primul care comenteaza acest produs.