Ceas Swatch IRONY CHRONO YCS556G Blue Wink

(cod intern: #83493) Model YCS556G
Produsul nu mai este activ in oferta WatchShop

Anunta-ma cand e disponibil

Iti recomandam alte produse similare din categoria Ceasuri Barbatesti

Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0372.173.699.

Comanda prin telefon: 0372.173.699

Primesti 0 lei in puncte de fidelitate (vezi detalii)


Descriere Ceas IRONY CHRONO YCS556G Blue Wink de la Swatch

Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna/inlocui in 365 de zile de la primirea comenzii, daca produsul este in aceeasi stare in care a fost cumparat. Vezi mai multe detali aici.

Istoric Swatch:
1. Istoria brand-ului Swatch
     Compania Swatch a fost fondata in anul 1928 de catre Nicolas G. Hayek in orasul Biel din Elvetia. La sfarsitul anilor '70, industria elvetiana de ceasuri se gasea intr-o criza profunda generata de aparitia ceasului quartz.
     Intr-o perioada in care piata mondiala era in plina expansiune, iar exporturile elvetiene se reduceau dramatic, Nicolas G. Hayek a condus cu maiestrie compania astfel incat in anul 1979, o echipa o echipa de ingineri din cadrul ETA SA a avut ideea de a realiza cel mai subtire ceas din lume,  pe care l-au numit "Delirium Tremens". Acest ceas masura doar 1,98 mm grosime si avea doar 51 de componente, spre deosebire de 91, cate avea in medie un ceas quartz. Delirium Tremens era un ceas cu o acuratete buna, de inalta calitate si lansat la un pret extrem de accesibil. Ceasul a inregistrat un succes fenomenal, fiind considerat solutionarea crizei ce se instalase in orologeria elvetiana, odata cu revolutia ceasurilor quartz generata de Seiko in Japonia, in anii '70. Avand in vedere succesul obtinut datorita modelului "Delirium Tremens" si totodata greutatile intampinate in timpul crizei, grupurile ASSUAG si SSIH s-au unit si au format grupul Swatch, urmand sa lanseze o contraofensiva, avand ca varf de lance modelul Swatch.
     Succesul acestuia avea sa insemne transformarea ceasului de mana din obiect util, intr-un accesoriu fashion orientat in primul rand spre design, deschizand astfel noi directii de dezvoltare cum ar fi ceasurile bijuterie, ceasurile fantezie sau ceasurile opera de arta.
 
 
2. Istoria Swatch
 
1979 ⇨ In acest an ETA SA realizeaza cel mai subtire ceas din lume, denumindu-l "Delirium Tremens";
 
1982 ⇨ Grupurile elvetiene ASSUAG si SSIH se unesc si formeaza compania Swatch;
 
1983 ⇨ Aparitia neasteptatata a primului ceas din plastic elevetian, modelul Swatch, care a fost mai mult decat o modalitate de a masura timpul;
 
1984 ⇨ Dupa doar un an de la lansare, Swatch celebreaza primul milion de ceasuri vandute. Tot in acest an, compania colaboreaza cu design-eri precum Keith Haring;
 
1988 ⇨ Odata cu implinirea a 5 ani de la lansare, se ajunge la 50 de milioane de ceasuri vandute, iar pana  in 1992 se ajunge la 200 de milioane de ceasuri vandute.

 
1990 ⇨ Colectionarii de ceasuri devin din ce in ce mai seriosi si mai interesati si astfel in cadrul unei licitatii sunt vandute ceasuri in valoare de 17 000$.
 
1994 ⇨ Este anul in care a fost lansata colectia “Irony”. Ceasurile din aceasta colectie sunt atat pentru barbatii cat si pentru femeile ce acorda o atentie deosebita stilului elegant cat si casual. Ca si semnatura pentru aceasta colectie sunt modelele din otel inoxidabil cat si cele din aluminiu, avand un aspect convingator si modern;
 
1996 ⇨ Nicolas Hayek poarta torta Olimpica pe...

Vezi istoricul complet Swatch »


Nu exista comentarii. Fii primul care comenteaza acest produs.

Testimoniale Clienti WatchShop

Sus