Istoric Romanson:
1. Istoria brand-ului Romanson
Compania Romanson a fost fondata in aprilie 1988 in Coreea de Sud. Numele provine de la localitatea elvetiana Romanshorn, renumita pentru manufacturile de ceasuri.
La inceput, Romanson furniza ceasuri doar pe piata din Orientul Mijlociu, insa treptat, introducerea noilor tehnologii revolutionare si design-ul unic al modelelor au adus compania pe pozitia de lider in industria ceasurilor la nivel mondial, in prezent existand sucursale in mai mult de 70 de tari. Venitul anul al companiei ajunge la 25 de milioane de dolari.
Motto-ul companiei Romanson este “Design-ul inseamna competitivitate”. Investiile continue ale brand-ului in cercetare si dezvoltare au pavat drumul companiei in realizarea unei cote mari de piata si totodata spre castigarea credibilitatii clientilor.
O parte semnificativa din veniturile anuale rezultate din vanzari, este investita in dezvoltarea de produse, astfel ca Romanson este prima companie din Coreea care a continuat independent un proiect de dezvoltare a mecanismelor mecanice in cazul ceasurilor de mana.
Romanson s-a lansat usor in industria ceasurilor urmarind in mod constant inovatiile.
2. Istoria Romanson
1988 ⇨ In luna aprilie a acestui an este infiintata compania Romanson in Coreea de Sud;
1989 ⇨ Au fost introduse pentru prima data ceasuri ale caror cadrane sunt protejate de geamuri care au fost sculptate in forma de diamant. Tot in acest an, in luna septembrie, are loc primul export de ceasuri Romanson pe piata Orientului Mijlociu;
1993 ⇨ In acest an, compania ia decizia de a aduce imbunatatiri in ceea ce priveste aspectul ceasurilor si astfel se pune accent pe dezvoltarea design-ului cadranului;
1996 ⇨ Romanson realizeaza colectiile de ceasuri in Elvetia. Prima linie de ceasuri elvetiene este colectia “Eleve”, iar dupa aceasta au urmat multe alte colectii impresionante;
1997⇨ Este anul in care brand-ul Romanson participa pentru prima data la o expozitie de ceasuri si bijuterii din Elvetia. Tot in acest an are loc productia primului ceas din wolfram si mult mai important, exportul de ceasuri Romanson catre piata din Rusia;
1998 ⇨ Romanson a primit premiul prezidential pentru excelenta la sectiunea companii mici si mijlocii;
1999 ⇨ Compania a creat tehnica placarii cu aur roz;
2002 ⇨ In acest an este lansata pe piata colectia de ceasuri fashion denumita “Trofish” care avea la modelele pentru dama un design sub forma de sah, design ce a starnit un real interes pentru aceste ceasuri;
2003 ⇨ Incepand cu acest an, compania Romanson isi prezinta ceasurile in cadrul expozitiei mondiale de la Basel, expozitie ce contribuie la castigarea titlului de “Brand-ul anului”. Tot in acest an, Romanson lanseaza modelele...
Vezi istoricul complet Romanson »
Opiniile clientilor despre Ceas Romanson ACTIVE AM2641P MW-WH
4 stele
3 stele
2 stele
1 stea
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.